Po dniu pełnym spotkań biznesowych warto wybrać się na spacer w otoczeniu górskiej przyrody lub skorzystać z bogatej oferty rekreacyjnej, która obejmuje m.in. strefę welless z basenam, saunami oraz spa. Wspólne górskie wyprawy, wieczory przy ognisku, czy kulig zimą to tylko niewiele z możliwośći, które wypełnią dzień po intensywnej pracy. Z takim pakietem usług każda, nawet najdłuższa konferencja stanie się czystą przyjemnością.

Zakopane to miejsce, które oferuje moc niezapomnianych atrakcji dla Twojego zespołu. Tatrzańskie krajobrazy i góralski klimat tworzą idealne tło dla integracyjnych wyjazdów i firmowych eventów. Góralska gościnność widoczna jest w sposobie podejmowania Gości i towarzyszy każdemu spotakniu, także w Hotelu Belvedere. Taka przygoda z góralską kulturą pozostawi niezatarte wspomnienia tworząc wyjątkowy klimat dla każdego wyzjadu firmowego.

W trakcie firmowych eventów oragnizowane są występy kapei góralskich, które dziwiękami skrzypiec i basów wprowadzą Was w świat lokalnych melodii, a tradycyjne "śpasy" zabiorą w świat góralskich zbójników. Można też wziąć udział w warsztatach rzemiosła, takich jak np. wyrabianie oscypków. Zimą doskonałym pomysłem są kuligi z pochodniami, zakończone ogniskiem oi tradycyjną góralską biesiadą.

SPRAWDŹ KATALOG ATRAKCJI

Obdarzając nas zaufaniem w organizacji tak wyjątkowego spotkania, jakwigilia firmowa, gwarantujemy spełnienie oczekiwań wszystkich Gości. Świateczne aranżacje, malownicza scenaria Tatr i rodzinna atmosfera w hotelu Belvedere przyczynią się do zacieśnienia Waszych firmowych relacji. Pęd życia sprawia, że brakuje czasu na codzienną rozmowę, dlatego organizacja wigilii to okazja do spokojnej konwersacji między pracownikami i podziękowania za całoroczną pracę.

Sprawdź ofertę na Waszą wigilię firmową

Belvedere Resort & SPA Hotel offers collaboration with people with extensive experience in organising conferences, training courses, team-building, and events. It is a perfect place for business meetings. We stand out thanks to our wide selection of rooms adapted to the needs of each company.